Fullspäckad helg, underbart.. :D


Igår var jag först hos mina kusiner.
Vilket var mycket trevligt, min ena kusins barn Robin var där också och jag har inte sett honom på skitlänge, så det var kul att träffa honom. Men såklart var det kul att träffa mina kusiner också.
Vi åt och snackade en massa.
Min ena kusin ska bli min privata matte och fysiklärare till hösten så jag och han pratade en del om det. Han gav mig även en fysikbok vilket ksulle hjälpa mig en massa.
Sen vid 8 tiden körde min syrra mig till centralen och jag åkte till Emma.
Det var jag, Jennie och Frida hos Emma.
Det var mycket kul och vi kollade på film och snackade om allt möjligt, vi hade ju inte setts på ett tag :).
Sen vid halv 3 gick vi och la oss i sängarna, men jag och frida kunde inte somna så vi låg och snackade till 4 på natten haha.
Idag vaknade 12, vilket är rätt sent hehe.
Sen käkade vi frukost och kollade på film.
Sen promenerad jag hem, vilket tog ca 20 minuter, så det var inte så farligt.
Det var skönt att promenera hem och vädret var underbart för promenad :)

Kom hem precis, så nu ska jag hitta på något att ögra tror jag.
Kanske ta fram mina matteböcker och plugga lite matte.
JA varför inte...

Kramar Jossan..
Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för en jätte trevlig kväll :) Man kan lugnt säga att vi hade mkt att prata om hihi.

Kram kram

P.s Grattis till Blanca Vlasic (stavning ?) EM guld! Jag får hålla med om att hon är riktigt duktig D.s

2010-08-01 @ 21:46:02
URL: http://lilleplommon.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: