Idag åker mina till Kroatien:)


Vaknade idag vid 9 tiden, gick upp och käkade och frixade mig.
Sen drog jag till stan för att möta mamma.
Skulle åka med henne och köpa det sista innan de åker till Kroatien.
Så först åkte vi till bakcaplan och köpte lite strumpor och så..
Sen vidare till Willys för att köpa lite mat de skulle ta med sig på vägen.
Och sist stannade vi på klädkällaren och jag köpte ett par byxor..
Köpte ett par lila byxor, otorligt snygga :P;)

När vi kom hem blev det städning och fortsatt av packning.
Nu väntar jag bara tills de ska lasta in saker i bilen..
Vill hjälpa pappa med det för han kom också hem tidigare idag!
Om ca 3 timmar åker de..
Kan inte fatta, då blir jag ensam hemma med mina syskon :)
Nu ska jag gå och se om något behövs att göras..


Ja och pappa förra året i Kroatien :D

Kramar Jossan..
Kommentarer
Postat av: Sandra Karlsson

Tycker om det du skrivit! Spännande att se en del nyttiga saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: