Onsdaag :)


Mitt internet funkar fortfarande inte så jag bloggar hos David igen.
Igår var jag hos David på kvällen, mycket trevligt.
Sen idag har jag strykt tvätt, tvättat tvätt och gjort mat med min bror.
Mycket trevligt faktiskt.
David hade sin första dag i skolan idag, så var inte med honom under dagen ;).
Han verkade ha det trevligt.
Jag börjar skolan på fredag :D

Så nu är jag hos David.
Min bror har åkt iväg för tillfället till klubben för att fixa lite saker.
Så jag ägnar min tid med David :D

Så nu ska jag kolla runt lite på datorn medans David äter.
Och som ni förstår kan jag inte blogga så ofta eftersom mitt internet ännu inte fungerar.
Så nu får ha lite tålamod :D

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: