Stryka tvätt och tvätta tvätt :)


Igår kväll gick jag till David och var där.
Det var riktigt kul, när man blev mött av honom och Zippo och sen att Zippo gillar mig:).
Inte bara det att vra där, men Davids familj ar inte helt fel!
Och Julias glass var inte så dålig heller.
Eller att kolla på knasig videos hehehe.
När jag kom hem blev det sovaa.

Och nu på morgonen har jag ätit, tvättat tvätt och nu ska jag stryka.
Ska allt bli kul..

Om jag är lite seg på att skriva dessa dagar är det för att jag inte har min dator hemma. Den lämnades in i skolan igår för att ghostas. Så jag får tillbaka den när skolan börjar igen, vilket är om exakt en vecka!
Nu ska jag ägna mig åt att stryka tvätt.
Vi hörs senare :)

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: