Vad har jag gjort???


Ja nu är klockan redan 19:00 snart.
Tiden går fort ;).
Aja vad har jag gjort sedan förra inlägget hm??
Jag har städat köket,, jipppiee.
Familjen har kommit hem..
Har hjälpt mamma att packa lite, min föräldar åker till Kroatien imon.
Var varit ute..
Nu hjälper jag till lite med maten..

Hmm just det, det spöregnade förrut och jag var faktiskt rädd.
Det började åska när jag var ensam hemma.
Trodde jag skulle börja gråta..
Hatar åska..

Aja iallafall nu ska jag fortsätta hjälpa till men iv hörs sen igen ;)

Kramar Jossan..
Kommentarer
Postat av: Vera

Hej på dig! Jag är med i en fototävlingen och jag hade blivit jätteglad om du röstade!

Det är också så att mamma själv har sagt till mig "Vera, du kommer inte vinna." Och jag vill bevisa att jag kan bli en av de tio med mest röster. Det vore jätte snällt ska du veta!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 Tack i förhand!

2010-08-05 @ 19:38:24
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: