Var på middag hos Stefan!!


Jag som ville stanna hemma.
Jag som inte alls mådde bra.
Min bror säger till mig du måste följa med och äta, vi är bjudna till Stefan på middag.
Du måste följa med.
Hmm.. Men jag orkar inte svarar jag.
Du kan inte göra så mot Stefan och du måste äta.
Så det slutade med att jag följde med på middag hos Stefan och det blev grillat mums.
Sen käkade vi kaka.
Och såklart så drev Stefan med mig en massa.
Gaahh på honom..

Sen efter det la jag mig i hans säg och kollade på tv, medan min bror och han spelade spel.
Jag orkade inte bry mig eftersom jag inte alls mådde så bra.
Nu är jag hemma och ska vara ensam hemma nu på kvällen.
Min bror och Stefan ska gå på bio :)
Ska dega framför TV och sakna min pojkvän <3.

Kramar Jossan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: