3 Juni..


Hejsan Hoppsan!
Sitter här i 2:3 på bordet och skriver detta inlägg!
Jocke är även här med mig :)
Jag pluggar för övrigt Kemi, men har tagit en liten paus.

Aja går var jag som sagt hos Silvia, hon tog studenten.
Ami och henne bror hämtade upp mig.
Och min syrra hjäpte mig att fixa mig, för jag stressade som attans.
Aja jag blev snygg och det var mycket trevligt där.
Men vi var inte kvar så jätte länge, åkte hem vid nio tiden.
Då Silvia skulle ut hehe.

Sen fick jag skjuts hem av Ami och satt på datorn och kollade på tv hela kvällen.
Så slappande..

Ps. Mitt Ph-samtal gick la bra igår... Mer än att jag fick vänta hundra år på Niclas, så jag nästan flippade:P.

idag kom jag trill skolan vid halv nio och har gjort en del Kemi.
Känner mig allt duktig idag..
Har en lektion och den börjar sent..

Aja bloggar mer senare..
Vet att jag har varit rätt dålig på att blogga, men det händer massa saker nu så har inte jätte mycket tid.
Här får ni iallafall en bild på mig :P



Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: