En späckad dag :)


Det har varit en underbar dag!!
Först var jag hemma och städade.
Sen åkte jag och syran in till stan.
Vi gick sedan till kunskap eftersom de tog studenten.
Träffade mina kära vänner där;).
Så var iv där och grattade alla och kollade.
Sen drog, Ja, Jocke, Johan, Emelie och Benji en rundtur i Johans bil.
Sen drog vi alla utan Johan och käkade glass och vandrade lite på stan.
Sen åkte jag hem :D
När jag kom hem brytte jag om och sedan vidare till Carro med familjen och fira henne.
Hos Carro var det skitkul :D Massa skoj.
Lyssnade på musik, snackade om allt möjligt, lekte ja massa skoj.

Och för en stund sedan kom vi hem!
Ja det är i korthet vad jag har gjort under denna underbara dag!
Vädret har varit grymt också :D

Bilder kommer upp imorgon :)
Och nu ska jag sova..
Är götrött..
Vi hörs imon igen;)

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: