Fredag!!!


Hej bloggen..
Ja, det var länge sedan jag skrev, men har varit fullt upptagen.
Igår hade jag avslutning med klassen och det var mycket trevligt, men en massa mys och god mat. Sen när jag kom hem bytte jag snabbt om och fixade mig och sen drog jag till Martina på grillfest :).
Vi var en del personer, Ja, Martina, Emelie, Jocke, Johan, Amansda, Desiree och Anna. Vi hade det trevligt. Vi åt god mat, god efterrätt och dansade, sjöng och snckade en massa. Tack för en underbar kväll Alla och speciellt tack till Martina att jag fick komma <3.
Sen körde Johan mig till centralen, tack så mycket..
Du räddade mig allt!!
Kom hem vid ett tiden och var på datorn en sväng efter.

Idag vaknade jag vid tio tiden, av att Martina (min brors tjej) väckte mig.
Hehehehe..
Vi alla ungdomar käkade en underbar frukost. Ja, Syrran, broschan och Martina.
Vi är nämligen ensamma hemma..

Idag ska jag till Frida senare :)
Så kommer inte vara hemma på kvällen!!
Ska bli kul att träffa de gamla gänget :D

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: