Gårdagens och Dagen resultat från VM


Här kommer resultaten från gårdagen och dagens.

Nya Zeeland - Slovakien 1-1
Kollade inte må matchen så kan inte kommentera det.

Elfenbenkusten - Portugal 0-0
Ja kollade lite på denna match och innan matchen trodde jag att Portugal lätt skulle vinna, ja menar de har ju Christiano Ronaldo. Men så är det inte. Man kan inte förlita allt på en spelare.
Elfenbenkusten var bra på plan!

Brasilien - Nordkorea 2-1
Jag förväntade mig att Brasilien skulle vinna.
De spelade bra, men inte så bra som de brukade.
Ja trodde faktiskt de skulle spela bättre.
Att de kune släppa in ett mål, hmm ne det trodde jag inte..

Nu kommer dagens resultat

Honduras - Chile 0-1
Chile vann och de spelade bra.
De är värdiga vinner !!

Nu spelar Spanien - Schweiz
I denna match hoppas jag att Spanien vinner.
Eller jag förväntar mig att de vinner.
Spanien är ett mycket starkt jag.
Bra målvakter, bra försvar och grymma anfaller.
Så de borde vinna denna match!
Spanien kommer säkerligen komma långt VM.

Kramar Jossan..
Kommentarer
Postat av: frida

sv; tack så hemskt mycket! det värmer, verkligen<3

2010-06-16 @ 16:30:53
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: