God morgon :)


Sitter här ensam hemma och har precis ätit frukost.
Nu ska jag fixa mig och städa klart köket.
Sedan ska jag till stan med de tre muskutörera :P
Hehehe Alltså ska med Johan, Jocke och Markus :)
Vi får se vad vi hittar på sedan :P Kanske drar hem till någon eller nått.

Jag undrar var solen har gömt sig??
Vet inte exakt vad jag ska ta på mig, eftersom just nu är solen borta, men kommer de komma tillbaka?.
Aja har en timma på mig hehe :P

Det blir nog inte så mycket bloggande idag, beror på hur länge jag är ute i stan.
Alla får ha en underbar dag :D

Kramar Jossan..

Kommentarer
Postat av: LINN

sv: okej, har nyss kommit hem från stranden :)

2010-06-23 @ 15:23:18
URL: http://ledlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: