Hemma efter en underbar dag :D


Var som sagt i stan med Jocke.
Vi gick runt och jag köpte ett par leggins :D
Jocke fick stå ut med mig hehe :P
Men det var skönt att vara i stan och vandra runt i dessa underbara tider.
Vädret var underbart :)
Sen satt vi och käkade glass, mums :D
Man kan aldrig få nog av glass under sommaren, så sjukt underbart.
Tack Jocke för en nicee dag :)

Sen efter det gick jag till jobbet och åkte och handlade med Mamma, Pappa och syrran.
Jag och syrran samlade på oss lite mat hahaha.:P
Sen hem och käka grillat mums.
Vi satt ute och åt i det underbara vädret.
Sen åkte vi till dansen.
Sista träningen, vilket var kul.
Vi har kommit långt och känner mig stolt.
Vi fick även glass och choklad eftersom det var sista träning.
Däremot var det lite synd att vi inte var alla..
Men iallafall var det kul.

Nu har jag kommit hem och ska kolla på fotboll :D

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: