Hemmaa!!


Kom hem för ett tag sedan.
I skolan blev vi utskickade vid 4 tiden, för att lärarna skulle fixa i skolan.
Det är ju student imorgon, så de skulle pynta osv.
Det verkar att det kommer bli mycket snyggt :D
Aja åkte till stan med Jocke och gick runt lite där.
Lite kul faktiskt :).
Sen mötte jag några glama klasskompisar.
Så vi snacka ett tag och sen åkte vi hem.
De åker samma väg som mig så vi gjorde varandra sällskap på bussen.
Mycket trevligt då vi inte har sätts på flera månader.
En evighet.
Hemma åt jag och nu har jag städat köket lite.
Är för övrigt ensam hemma:)
Funderar på att gå och duscha!!
Så det ska jag göra, efter att jag har kollat på tv en stund hehe :P

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: