Midsommar :)


Vaknade rätt sent idag.
Kunde inte sova så bra inatt. Tror jag håller på att bli förklyd eller nått.
Jag kunde inte andas när jag gick upp ur sängen.
Och har ont i magen.
Fan vill inte ha det så under midsommar!!
Aja det kan ävne vara Pollen!!

Iallafall vi alla är i full rulle hemma.
fixar mat, klipper gräset, gör midsommarkranas.
Ja man märker att det är midsommar.
Solen skiner och värmer.
Ska inte klaga för mycket.
Vi få gäster senare, eller några ungdomar kommer och firar midsomnmar med oss unga.
Mamma och pappa ska iväg.:)
Och min brors tjej är ju här också!!

Önska att jag kunde fira med mina vänner.
Men tyvärr inte.. Saknar de alla iallafall och tänker på er alla!!
Hoppas alla får en underbar Midsommar!!

Glad Midsommar till alla mina läsare :)

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: