Nu ska det bli en lugn lördag!!


Kom för en stund sedan hem från Frida!
Det var jätte kul och vi hade det trevligt.
Det var jag, Jennie, Sara, Frida och deras kompis Denise där.
Vi spelade spel och flippade ut hahaha.
Underbart!!
Sen deckade vi vid 2 tiden eller vissa vid 3..
TAck och lov sov jag i sägen själv!!
För jag hade huvudvärk på natten... Usch.
Men jag överlevde.
Tack för en underbar kväll tjejer :).

Nu har jag fixat mitt rum..
funderar på att rensa alla mina lådor idag.
För idag ska jag inte ut någonstans.
Utan bara vara hemma..
Har ju varit borta två dagar i rad...
Så idag blir det hemma slapp!!

Bilder kommer upp senare!!

Kramar Jossan..
Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv, kul att du kunde komma :D

2010-06-13 @ 14:26:36
URL: http://lilleplommon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: