Segast i stan!!

Jag är så himla seg idag va..
Engelska gick helt okej, skönt att göra det ensam.
Hade hur mycket tid på mig som helst :)
Så hoppas på det bästa såklart.
Sen käkade jag med Jocke och Kristina.
Sen promenerade vi till heden och var där en sväng.
De hade nämligen brännbollstunering eller något sådant.
Sen promenerade jag tillbaka till skolan för att plugga kemi.
Och det går jävligt segt kan jag säga..
Har ingen motivation.
Hoppas på att jag kan ha Ph-samtal snart så att jag kan åka hem och sova en stund.
Ska ju iväg till student.. Silvia tar studenten idag :D:D
Så ska försöka piggna upp lite senare.
Aja ska la försöka fortsätta med mitt kemipluggande.
Önska mig lycka till!!
Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: