Skräll i VM eller??


Asså är det skräll i VM eller??

Spanien som är favoriter och sägs ta hela mästerskapet förlorar sin första match mot Scweiz. Asså det är inte sant. Schweiz som inte är så himla bra.
Tyskland förlorar mot Serbien.
Hallå tyskar vad tänker ni med??
Jag trodde ni var bättre.
Serbien, fjuttiga Serbien vinner över er.. SKAM.
Sen har vi USA som spelar lika mot Slovenien.
Asså det var en skräll att Slovenien änns kom med i VM, men att de spelar lika mot USA är helt sjukt. Det går inte in i mitt huvud. VAd är det med USA. Och vad händer med smålagen? Slovenien och Serbien.
Frankrike vad håller de på med mot Mexico.
Jag som trodde Frankrike var bättre än såhär.
Ne asså början av detta VM är verkligen en skräll.

Och om England nu spelar lika eller förlorar mot Algeriet.
Ja, där vet jag sjutton vad jag ska säga.
För detta VM är en skräll.
Någon här som håller med mig?
Och någon mer än jag som undrar vad storlagen håller på med?
Tyskland?
England?

Eller går lagen bara så nu i gruppspelet.
Och kommer vi sedan få se deras grymma spel?
Jag börjar bli lite orolig...
Någon som håller med mig??

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: