Tisdaag!!


Woohhoo det är tisdag idag.
Och sista dagen med plugg öfr mig :)
Kom nyss till skolan och ska snart göra klart min kemilabb.
Har inte alls mycket kvar, tack och lov :)

Man märker att det är de sista dagarna innan sommarlovet.
Det är halvtomt i skolan.
Inte något stök, inte många elever.
Underbart helt enkelt..
Så tyst det är i skolaan.
Synd att det inte jämt kan vara så:P.

Om ca 2 dagar är det sommarlov.
Det har inte riktigt gått in i mitt huvud än.
Om ca 2 dagar är jag klar med 2.an,
Det tuffaste året..
Och jag klarade mig igenom det..

Nu ska jag fortsätta mitt kemiplugg.
Hörs senare igen! :)
Hoppas bara några vänner kommer senare, vill inte äta själv hehe.

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: