Trötter.. Lilla jag!!


Idag har jag varit helt slö.
Men har gjort lite kemi iallafall :D
Så borde vara lite stolt.
Men var ute och promenerade förrut och det var skönt att komma ut.
Var ute med Jocke och Kristina.

Har även snackat med Niclas hahaha!!
Och vår klass hade det roligt på fysiklektionen.
Alla satt och skrattade i redaktionen :P:P
Såå kul ha vi!!

Nu sitter jag i ett grupprum med Jocke :D:D
Är lite sprallig av mig, så har sprungit runt i skolan haahaha.
Sen när jag kommer hem ska jag nog ut och springa en stund.
Behöver nog det..

Har även lekt i labbsalen, mediaeleverna tog kort då vi lekte att vi labbade.
Vi hade rockar och glasögon på.. Såå nicce.
Vi är allt duktiga NV elever.. :D:D:D:D:D

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: