Woohoo jag kom hem!


Ja, kom hem för en liten stund sedan.
I skolan skrev jag ännu lite på svenska och sen kladdade jag lite på datorn. Alltså skrev inget vettit utan bara massa strut. När lärarna var klara med sitt möte diskuterade Micke lite med mig. Han är bara för rolig ibland då han försökte vara smart. Men han var duktig på att ställa upp stolarna som inte Fredrik var, eftersom Fredrik råkade visst göra så att vissa stolar ramlade. Iallafall försökte det vara duktiga och det är la det som räknas eller vad säger ni?

Misstänkte sedan att lärarna hade lite småtråkigt då de drev med varandra.
Hur kul kan det egentligen vara?
Vissa kan verkligen vara konstiga ibland :P

Sen åkte jag till biblan och lämnade tillbaka en bok.
Och sen hela vägen hem från stan och det tog en tid eftersom först och främst var det massa kö i stan och sen var det massa trubbel på vägen. Så det blev en lång färd så jag somnade nästan.
Nu har jag ätit och kollat runt lite på meljen.
Ska snart ta på mig lite varmare kläder eftersom jag ska ut en sväg hade jag tänkt.
Jag är inte rädd för regn :P;)

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: