Fredaag :D:D


Igår efter jag skrev sista inlägget så hade jag Fysik.
Vilket var otroligt tråkigt.. Var inte alls fokuserad.
Sen kom David och hämtade mig och vi åkte hem tillsammans.
Hemma så städade vi!!
Syrran och mamma hade köpt nya skor till mig.
Skor till vardagen och stölvar hehee! Nicee!
Så nu har jag nyaaa skor jippiee äntligen!

Efter städningen gick jag över till David och var där.
Hade rätt ont i magen men det var ändå kul att vara hos honom.
Jag mådde kanske inte 100 % bra, med det var iallafall kul:)
Sen blev det hemgång och försöka sovaaa!!

Idag åkte jag ännu en gång till skolan med David. och var en stund i hans skola tills han började. Och nu sitter jag i min skola med Matilda och Zeinab.
Vår mattelektion börjar om ca 10 minuter..
Såå kul...

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: