God morgon...


Sitter här i mitt rum och gör inget..
Har käkat frukost och städat mitt rum typ.
Så funderar på att kanske ta upp matteboken och plugga..
Men vet inte riktigt..
Önskar att jag kunde följa med killarna ut.. Men nej får inte eftersom jag ska iväg om 2 timmar.. Orka, hade hellre velat vara hemma:). Sen blir det dans också, det ska däremot bli kul.. Men att åka iväg på kalas är inte lika kul.. Aja får la njuta av min underbara dag igår, då jag spenderade hela dagen med min pojkvän<3.
Vad kunde egentligen bli bättre?? Ingeet.
Det var så skönt att jag bara kunde vara mig själv och ändå inte störa killarna för mycket, jag var ju inte med de hela tiden sen på kvällen!!

Nu blir det kanske lite matteplugg och sen iväg. :(

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: