Hjälper pappa att göra mat :)


Som ni säkert har förstått har jag inte varit på bästa humör idag.
Grinig och arg är de rätta orden..
Har även haft magont, vilket inte är kul..
Men jag överlevde dagen i skolan och fattar nu fysiken, eftersom jag stannade kvar en liten stund då min lärare gick igenom allt grundligt igen :). Mycket trevligt, andra gången fattade jag bättre.
Sen så ville jag bara iväg och möta David.
Så vi möttes och jag blev på lite bättre humör efter att ha varit med honom på vägen hem.
Är glad att jag träffade honom.. Fast om jag ibörjan var arg och det gick ut lite på honom.
Men jag hoppas han inte tog illa upp.. Det tror jag nog inte<3
Tack älskling att du åkte hem med mig<3

Nu är jag hemma och hjälper pappa med maten.
Ska strax göra sås..
Idag blir det fisk.. Mumss..

Nu ska jag till köket och göra lite nytta..
Sen äta.. mums..
Och sen sova...

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: