Ja vet att jag har varit lite seg att blogga..


Har varit lite seg att blogga de senaste dagarna.
Har haft mycket i skola och annat.
Men iallafall i skolan idag var det oki.
Hade rätt mycket huvudvärk i skolan, men det har nästan gått över nu.
Det kändes som att jag hade fått ett slag i huvudet..
Iallafall skyndade mig hem, men tvärr var bussarna sega så var tvungen att vänta på bussen ett jädra tag. Som tur träffade jag Julia, Davids lillasyster på bussen så slapp vara ensam på bussen hihi.
Det var kul, vi snackade om en hel del :)

Hemma så skulle jag göra maten, men mamma hade börjat hjälpa mig. Så jag kokade riset, dukade och la fram allt. Kände mig ändå duktig.
Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa, mår inte så bra, har magont..

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: