Läst Harry Potter och halvsovit..


Har verkligen haft jätteont i magen idag.
Så har ägnat större delen av kvällen i sängen med dubbla täcken och levande ljus och läst Harry Potter. Det är svinkallt i mitt rum. Eller rättare sagt det var svinkallt, så var tvungen att värma det med levande ljus. Så nu är det varmare ;).
Nu är jag trött och slö..
Har fortfarande magont och ska snart lägga mig..
Har försökt sova förrut men det gick inte jättebra..
Hade för ont för att kunna somna..
Men har haft svårt att gå och resa mig från sängen..
Nu för en stund sedan flyttade jag mig till soffan fr att kolla på Grey's.
Sen efter det ska jag sovaaa..

Hoppas att jag mår bra imon och kan gå till skolan.

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: