Läxor, prov, inlämningar


Många tror att jag inte har mycket att göra i skolan.
Att allt är chill..
Men tyvärr är det inte så.. Jag går Naturlinjen och har sjukt mycket läxor.
Varje vecka har jag något..
Bara för att jag kanske inte plugga så mycket efter skola tror ni att jag inte har något. Jag orkar inte plugga efter skolan eftersom man är helt död när man kommer hem. då man hela dagen har pluggat.. Vad gör jag under helgerna?? Joo jag plugga.. Ständigt plugga jag.
Flera blir griniga och arga då de har en sak och de klagar på det.. Men hallååå jag har sjukt mycket. Bara för detta ska jag skriva upp vad jag har under veckorna innan lovet..

Vecka 42:
-Historia läxförhör på måndagen.
-Kemilabbrapport in på tisdagen.
-Vara klar med ett kapilet i Fysiken.
-Göra mängder av mattetal.
- Pojektplan in på fredagen..

Vecka 43
-Matteprov på måndagen.
-Kemiprov på tisdagen.
-Inlämning av samhällsrapporten fredagen. De ska vara 5 sidor.
-Mängder av tal i fysiken..

Nu kan alla ni som säger att ni har mycket i skolan tänka till lite..
Ni kanske bara har ett ämne ni måste göra..
Jag har femhundraa...
Okej jag är lite pissoff just nu..
Men det får ni leva med..

Kramar Jossan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: