Lördaaag och det menas helg :)


Igår efter skolan mötte jag upp David.
Sen åkte vi hem tillsammans!!
Hemma bakade jag, syrran, min bror och mamma.
Vi gjorde 3 olika bakelser hehe..
Jag och syrran gorde morotskaka.. Mums..
Sedan fikade vi och det var jättemysigt.
Efter det, gick jag över till David och myste där;).
Riktigt mysigt må jag säga..
Somnade lite smått hos honom, så det var svårt att gå hem..
Men var ju tvungen..:(.
Vi hade det iallafall mysigt och Tack för gårdagen älskling<3
Vakande vi halv 9 och har städat lite hemma och plockat undan.
Ska om ca en och en halvtimme gå till David, och sedan kommer även Martina hit.
Alltså min brors tjej..

Och senare idag blir jag ensam hemma..
Får la gräva ner mig hemma hehe..

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: