Tidig uppgång, Syrran födelsedag, Smotra och huvudvärk..


Vaknade vid halv 7 tiden och syrran gjorde då mitt hår, alltså en fläta..
Eftersom jag har kort hår hade jag även löshår;)
Sen käkde vi syskon frukost och sen begav vi oss till hallen för att fixa det sista i aulan.
Vi fixade och trixade, ja, syrran, min bror och Gabbi..
Resterande från vår dansgrupp åkte till klubben :P
Vi städade och allt och sen när resten av dansarna kom till aulan så hade i genrep.
Det gick bra ;)
Sen till klubben och äta lunch och sen ta på sig.
Allt var stressigt och jag fick huvudvärk..
Sen efter att vi var klara åkte vi till aulan där programmet började ;)
Som tur var, var i trejde eller fjärde punkten så det blev snabbt överstökat och vi dansade otorligt bra. Alla gav oss beröm:P Det var nog mer än 60o personer som kollade på oss.
Efter vårt uppträdandet fick jag otrolig migrän och då tog jag det lugnt.
Men var tvungen att vara kvar hela programmet som slutade vid halv 7..
Sen var det fixa efter lite i Aulan och sen till klubben för att lämna våra kläder och sen hem.
Nu är jag tack och lov hemma och ska inte på festen som är nu efter i klubben.
Har jättemigrän och stannar därmed hemma istället.

Ska ligga i soffan och vila..
Föresten fyller min syster år idag, så vill allt gratta henne ;)
Nu ska jag bänka mig vid tv och kolla på Änglar och Demoner..
Bilder frå uppträdandet kommer upp när jag fått de av min bror..

Kramar Jossan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: