Tisdaag..


Jag beklagar mitt dåliga bloggande igår. Mådde inte alls brao ch var otorligt irriterad på skolan och allt omkring. Hade knappt någon lektion alls, då samhällen bara var ws och inte obligatorisk..
Men iallafall satt kvar i skolan och gjorde lite matte och snackade med Jocke.
Sen effter skolan mötte jag upp David och vi åkte hem tillsammans. Det var skönt att träffa honom lite, efter att inte sett honom på söndagen.
Sen var det hem och käka och sen till dansen.
Vilket var kul, men otroligt jobbigt. uppträdandet närmar sig och det stressar mig.
När vi kom hem från dansen, gick jag över till David och var där.
Hans syrra hade gjort kladdkaka sen så var kvar och åt lite :)

Idag börjar jag sent.
Men kom till skolan tidigt för att göra kemilabben med Zeinab ;)
Och vi håller på med den fortfarande, och det går helt oki.
Hoppas på att vi snart är klara..

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: