Torsdaag..!!


Igår på kvällen åt vi en underbar middag som min bror hade gort.
Asså det var så sjukt gott.
Sen åt vi äpplepaj.. mums..

Senare på kvällen gick jag över en snabbis till David:)
Vi hade det trevligt och mysigt <3

Idag iallafall vaknade jag rätt ås sent, eftersom jag börjar sent.
Fixade mat inför eftermiddagen och sen så käkade jag en bra frukost.
När jag senare skulle gå insåg jag att min busskort och passerkort till skolan var borta. Jag försökte snabbt leta överallt, men hittade inget.. Gaaahh... Vad mer kan gå fel.. Jag har antagligen tappat mitt busskort.. Asså är jag smart eller vad??
Iallafall David och jag åkte in tillsammans och han fick se sin flickvän arg och gring.
Plus så hade min katt jamat hela morgonen, vilket gjorde mig på dåligt humör.
Såå nu är jag arg och grinig.. Så om jag blir lite arg eller så ta det inte personligt..

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: