Torsdag.. Tillbaka till skolaan..


Idag är det torsdag och jag är tillbaka i skolan.
Egentligen ville jag inte gå idag heller, eftersom jag ännu inte mår så bra.
Tror seriöst att jag håller på att bli jättesjuk.
Men tog mig ändå till skolan för att jag skulle fråga lite saker.
Och så inser jag att läraren som jag skulle fråga inte är i skolan idag.. Lyckat..

Men iallafall vaknade rätt tidigt och syrran gjorde frukost till mig. Lite lyxigt faktiskt.
Nu är jag iallafall i skolan och har pluggat fysik.
Sitter nu i ett grupprum med Issa och ska göra samhäll :)
Yaaaayyy...
Nu blir det pluggning :)

Kramar Jossan..
Kommentarer
Postat av: Studiobootleg

Trevlig blogg!



Titta in hos mig för att lyssna på den senaste musiken och ta del utav sköna Spotify-listor :)

2010-10-28 @ 11:58:48
URL: http://studiobootleg.com
Postat av: t

krya på dig :)



kram

2010-10-28 @ 12:44:03
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: