Varit i staan..


Efter en kort dag i skolan. Med en lite flummig matte och en föreläsning i samhäll och lunch så åkte jag hem och duschade. På bussen hem träffade jag lite människor från gamla klassen, vilket var kul. Hemma duschade jga, som jag skrev och fixade mig. För sen åkte jag in igen för att möta upp syrran.
Jag mötte upp henne och vi gick runt på stan.
Jag fick köpt det jag skulle och lite till.
Köpte ny jacka, leggings och strumpbyxor till dansen..
Som vi måste ha till uppträdandet som kommer om två veckor..
Sen åkte vi hem och jag har nu fixa mitt rum :)
Mycket niceeee :)

Snart hoppas jag att maten blir klar.
Min bror står för maten idag..
Jag är hungrig..

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: