Dansen var jobbig, men underbart härlig :)


Efter skolaan åkte jag in till stan för att möta min pojkvän.
Var med honom en stund och sen åkte jag till klubben.
Där käkade jag min mat som jag lämnade igår och sen räknade jag matte E.
Fick gjort en hel sida.. Är man inte stolt eller??
Matte E är ju skit roligt.. Är jag galen???

Sen var det dans och det var sjukt skönt..
fick verkligen ge max och tränarna tyckte att jag var duktig, fick faktiskt en del beröm av min opartner och tränarna.. :) Känner mig stolt. Skönt att bara fokusera på dansen och inte andra tankar jag hade i huvudet.. Såå underbart :). Hemma duschade jag och fixade vad jag skulle på på mig imon..
Så nu är jag fräsch och luktar sjukt gott hehehe!!



Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: