Danslägret lördag-söndag!!


Danslägret lördag till söndag var okej.
Vi lärde oss en massa nya steg och två nya sånger.
Det var jättetrevligt och vi blev verkligen slutkörda.
På lördagkvällen hade vi frågesport och liknande vilket var nice.. :)
Sen sov vi över i klubben, men det var skitkallt i salen..
Jag trodde jag hade legat i snö när jag vaknade..
Tack och lov låg jag bredvid min syster så hon gav mig lite värme..
Sen på söndagen var det ännu mer dans och sångträning..
Och vi har även fått våra danspartners till Smotran och jag ska dansa med en av tränarna.. Maria.
Men det funkar faktiskt bra.. Skönt att byta danspartner efter att ha dansat med Gabi.
Vi kom hem vid fem tiden..
Så med andra ord, så var det en bra helg, men tuff.
Vi var verkligen slut och nu har jag träningsvärk i hela kroppen..
Gaaahh.. Ont i låren och vaderna..

Aja nu har jag historia vädligt snart.. Fast det är kurs WS. men ska sitta där och skriva arbetet.
Så nu ska jag dra mig.. Skriver mer senare igen.!!

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: