Debatt i Samhäll och jag har slutat..


Engelskan gick bra idag, fick gjort en hel del och min lärare tyckte jag var duktig :).
Sen efter det hade jag en rast och jag skrev klart Historia arbetet så nu är det klart och inskickat.
Sen var det Samhälls debatter, ungdomar från de olika partierna var här och debatterade..
Det var sjukt kul att höra alla partier och deras åsikter..
Fick höra en massa vilket kommer göra det lättare att välja nu.
Sen hade jag Kemilektion, vilket var okej..
Var rätt trött på lektionen, så satt utanför och räknade.
Men fick gjort en del..
Sen var det matte, Slutade den precis..
Så snart ska jag hem med bussen..
Väntar på helbussen från skolaan.
Det spöregnar ute.. Usch..

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: