Det blev lite plugg..


Det blev en del plugg iallafall..
Fick gjort ett antal tal i matten, lite tal i fysiken..
Kunde fortsatt på matten om jag inte hade gjort sönder min brors miniräknare :( Min egna är i skolan..
Så nu har jag bara 3 sidor kvar i matten innan jag är där man ska vara på onsdag :).
Nu sitter jag iallafall och läser och skriver kemi :)
Mycket intressant.
Ps.. Fysiken går rätt segt.. Har massa kvar där, men får göra det i skolan istället..

Om inte så lång tid ska jag till kyrkan och sen dansen.
Så kommer nog inte uppdatera så mycket mer idag..
Kanske när jag kommer hem bara..

Och ni som undrar om bilderna från min 18-årsfest..
Kameran är visst just nu i Norrköping så jag kommer få bilderna någongång nästa vecka.
Då kommer jag lägga in de på datorn och antaglien på bloggen och ev på Face :)

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: