En ny vecka... det är redan vecka 37 :)


Igår åkte vi hela familjen till kyrkan..
Vilket var trevligt, vi har fått en ny präst eftersom vår gamla har blivit sjuk..
Och vår nya präst verkar vara mycket trevlig :).
Sen åkte jag och syrran till dansen..
Det var också kul, men efter halva dansen orkade jag inte mer eftersom jag hade så ont i magen..
Trodde jag skulle spy ett tag..
Iallafall sen hem och sen gick jag till David.
Var där ett tag och det var trevligt..
Sen blev det hem och sova..

Idag åkte jag till skolan med David.
Och nu sitter har jag i skolan och väntar på att lektionen ska böra..
Det är rätt tomt i skolan, men det är nicee :)
Tyst för en gång skull!!
Men snart lär nog de flesta komma eller sluta sina lektioner!

Hör av mig snart igen.

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: