God morgon !!!


Igår bytte jag mina sängkläder och städade hela mitt rum.
Det blewv damning och damsugade allt.
Nu är mitt rum som nytt.. Och det luktar underbart och inget katthår mera i rummet.
Katten får inte vara i mitt rum mera..
Idag vaknde jag av att katten välte en kruka uppe.. Så typiskt.
Sen käkade jag frukost med mamma och syrran och sen fixade jag mig.
Efter jag var klart gick jag till David och var där i 10 minuter innan vi gick tillsammans till bussen.
Såå niceeee :D

Nu sitter jag i skolan och ska strax börja plugga samhäll..
Ska vara flitig idag, så att jag senare när jag kommer hem kan gå över till David.. YEY!!:D

Vi hörs senare..
Kanske ska leta upp Jocke och se om han är i skolan..

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: