Ja har fortfaranade huvudvärk, men har ändå pluggat :)


Har pluggat en del fysik, så känner mig otroligt duktig.. Har fortfarande lite kvar, men är på god väg att snart vara klar med fysikplugget. Sen har jag bara lite kemi att göra.
Har ännu inte varit och röstat, men nu är jag säker på vad jag ska rösta.
Men ska göra det lite senare!! :)
Efter maten tänkte jag!

Nu blir det lite mer fysik, fast om huvudet värker..
Hoppas på att jag kan vara en stund med David senare.. Tro det eller ej men saknar honom en hel del.
Miss you <3

Kramar Jossan..

Kommentarer
Postat av: Marcus Nyman

Du pluggar hela tiden, du skulle lika gärna kunna skriva upp alla dagar du inte pluggar så det blir lättare :D

2010-09-19 @ 16:01:40
URL: http://marcusnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: