Nu blir det duschning och senare kemiplugg:).!!


I skolan fick jag gjort en hel del Matte..
Gjorde klart en hel sida.. så stolt är jag allt.
Matte kan vara kul om man fattar, och just nu fattar jag allt.
Sååå underbart..
När jag var klart med mattesidan tyckte jag att det räckte för dagen.
Så gick till centralen..
Väl där stötte jag på David, Marcus och Andreas.
Så åkte såklart hem med David <3.
Riktigt trevligt..
Hemma gjorde vi mat, och jag städade även mitt rum.
Så nu är det städat :D
Ska bara damsuga det på fredag..

Nu funderar jag på att gå och duscha och sen sätta mig och plugga Kemi.
Göra lite uppgifter kan ju inte vara fel..
Eller vad säger ni??


Min pojkvän <3
Var bara tvungen att lägga upp en bild på honom:)

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: