Nyy design :)


Tack vare Marcus, http://marcusnyman.blogg.se Så har jag ny design.
Okej David hjälpte till lite, men Marcus gjorde typ allt, Tack ska du ha!
Den är skitsnygg och älskar den!!

Igår var jag hos David och råkade somna där.
Inte konstigt, jag var skittrött..
Men David var på datorn, så fick sängen för mig själv hahaha!
Han satt och pratade med Marcus när han fixade min design:P

Sen när jag gick hem så började vår kattunge gnälla, så var tvungen att vara lite med honom.
Och samam sak gällde nu på morgonen..
Han saknar nog sin mamma otroligt mycket.
Tur att syrran är hemma hela dagen idag ;)

Idag har jag matteprov, och det ser jag inte fram emot.
Känner mig otroligt trött och slö.. Har även huvudvärk.
Hade hellre velat vara hemma !!

Kramar Jossan..
Kommentarer
Postat av: David

Ja du sov rätt gött där kan jag lova.

2010-09-17 @ 09:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: