Skolaaaa :D


Igår kväll så gick jag över till David!
Vi kollade på tv och hade allmänt trevligt som vi brukar ha.
Sen pratade vi även lite om helgen! Hemligt hahaha..
Iallafall så var det kul att vara med honom och idag ska jag över igen för att kolla på när han och Marcus fixar ne trailer. Såå coolt :D

Men nu sitter jag i skolan, men Jocke.. Eller Jocke var nyss här, men han lär nog komma tillbaka snart. OM ca 45 minuter har jag samhällslektion i 2 timmar.. Gaaah inte på humör med storklass. Men det måste göras.
Sen har jag Kemi och matte idag också.
Hoppas på att vi får jobba själva på Kemin..
Fast på matten vet jag att vi kommer ha genomgång.

Föresten har en sak att berätta:
Velebit har vunnit deras serie i fotbollen och idag spelar de sin sista match.
Men de är redan klara vinnare för serien!
Måste säga att jag är mycket imponerad på dem..
Bra jobbar killar, idag vill jag se vinst.
Att avsluta denna säsong med vinst hade la inte varit fel?

Nu ska jag skriva på mitt projekt.
Hörs senare!!

Ps. Tack David att du följde mig till skolan idag <3

Kramar Jossan..
Kommentarer
Postat av: yarahmara.blogg.se

söt blogg:)

2010-09-22 @ 10:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: