Sugen på choklad...


Sitter här i mitt rum och är så sjukt sugen på choklad..
Oooh vad jag vill ha choklad.
Iallafall historian gick bra.. Vi hade ett litet läxförhör och det gick bra tycker jag.
Sen var jag kvar en lite stund och gjorde matte.
Sen mötte jag upp David, Marcus och Andreas och vi var i hobbex.
Asså jag gillar verkligen hobbex, så sjukt kul där inne.
Man kan hitta allt möjligt roligt :P
Tro mig jag sprang runt där som ett barn hehehe..

Hemma har jag inte gjort så mycket..
Mer än att jag tänker på choklad otorligt mycket..
det vattnas så mycket i mitt rum.
Jag håller tummarna att mamma har köpt choklad sen...
Please...


Detta hade inte varit fel just nu..

Kramar Jossan..
Kommentarer
Postat av: Marcus Nyman

Jag och Andreas var också hur sugna som helst på choklad så vi köpte efter skolan och jävlar va gött xD

2010-09-24 @ 18:26:01
URL: http://marcusnyman.blogg.se/
Postat av: David

KINDER!

2010-09-24 @ 18:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: