Tack alla som förgyllde min dag igår <3


Igår var en stressig dag, men den slutade underbart :D
Kom hem efter skolan och fixade mig snabbt.
Sen packa bilen och sen till klubben för att fixa inför min 18-års fest.
I klubben började vi fixa allt och det blev mycket snyggt.

Sen kom mina gäster.. Eller aa David kom först rätt tidigt hehe :P
Vid 19:00 kom de flesta och vi stod och tjatade som vi brukar :).
När alla hade kommit åt vi..
Maten var underbar :D
OCh måste tacka min bror som gjorde drickar:).
Och min mamma, syster, pappa, fadder, brors flickvän som hjälpte till med allt.
Utan er hade jag inte klarat det..
Och vi tacka alla mina vänner som förgyllde min dag och gjorde hela kvällen underbar.
Tack till er alla och tack för alla fina presenter.
Jag hoppas ni alla hade det underbart, med god mat, dricka, musik och dans.
Mina vänner fick även lära sig dansa kroatisk dans, mycket snyggt och roligt :)

Tack till er alla en gång till, ni vet vilka när är <3.

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: