Tisdaag :)


Igår när jag kom hem från skolan var det äta och sen åka till dansen.
Åkte hem från skolan med David :) Han mötte upp mig.
På dansen var det lugnt, de flesta hade träningsvärk efter lägret, så det var lugnt.
Vi gick igenom steg, men ansträngde oss inte för mycket.
Jag hade sjukt om i högra låret och i nacken och axeln.
Sen efter dansen var det hem och äta och sen gick jag till David.
Var lite med honom :) Vi kollade lite till mitt kalas och gjorde inte så mycket mer.
Mycket trevligt :D

Idag vaknae jag rätt sent för en gång skull.
Börjar inte skolan föränn 13:00 med Basgrupp..
Så otroligt onödigt..
Men kom till skolan vid 10 tiden och har fixat musik till mitt kalas.
Och nu räknar jag matte..
Så otroligt kul :D:D
Ska räkna vidare :)

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: