BESVIKEN!!!


Jag är så beskriven. Hoppades verkligen på att få träffa min vän Ami idag. Men nej hon blev helt plötsligt sjuk. Hon smsar mig 1 timma innan jag ska vara hos henne att hon precis har varit hos läkaren och att jag och en itll inte kan komma till henne. Jag känner mig bara så sviken.
Det är så dålig stil. Kunde hon inte smsat innan. Jag som stressad så mycket för att hinna. Nej hon bara dissar oss. Jag har knappt någon lust att träffa henne längre. Hon har alltid bortförklaringar. DÅLIGT...

Aja skit samma. Jag har iallafall varit duktig och städat stora delar av huset. Lagt tvätt och hjälp mamma och pappa att göra mat och strykt tvätt. En massa saker.
Så jag ska ta mig friheten att åg till min pojkvän och gråta hos honom av besvikelse..
Ska njuta av att vara hos honom. Kanske kolla på någon film eller kolla om det kommer något kul på tv.
Ska bli mysigt..

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: