Det var underbart med David igår<3


I fredags gick jag till David och var där hela kvällen.
Vi åt kinamat och kommade på filmen Red.
Den var helt oki faktiskt :)

Igår så hade jag gäster. Min farmor, och några bekanta kom eftersom det var min och pappas namnsdag. David kom också och åt middag med oss. Det var även första gången han fick träffa min farmor. Och det gick helt oki :). Jag fick iallafall lite presenter från min farmor och bekanta.
Jag och David kollade sen på film, det blev Trassel och den var jättebra. Verkligen värd att se..

Idag ska jag inte göra så mycket, vila och packa för Stockholm imon.
Har blivit lite sjuk så det är inte så kul...
Men hoppas att jag blir lite bättre tills imon :)

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: