God morgon :)


Idag är det en ny dag här på KNC. Solen skiner ute och det är rätt varmt.
Jag vaknade vid 7 tiden och gick och käkade frukost med Astrid. Ingen speciell frukost, men den fick duga. Sen så har jag fixat mig, tagit på mig.. Så jag är klar, men vi börjar inte förrän om 20 minuter. Funderar på att storma in i de andras rum och väcka dom.
Tänkte nog byta till det rummet idag, eftersom jag nu sover med killarna, eftersom Emelie lämnade mig inatt. Kan inte påstå att jag sovit så bra. Blev väckt en antal gånger och har vaknat massa under natten inte så kul. Men idag är det nya tag och vi ska börja labba idag.. Jippieee :D

Bloggar senare igen, när jag hinner...

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: