God morgon...


Vaknade av att mitt rum var iskallt. Trodde någon hade stängt av värmen eller nått. Tur att jag hade två täcken på mig som ändå värmde mig. När jag skulle gå upp ville ja inte.. Det var svinkallt, låg istället kvar i den varma sängen. Tog fötterna utanför täcket för att känna på kylan i mitt rum och det var inte härligt. Tillslut gick jag upp tog på mig tjocktröja och drog på elementet. Gick och åt med pappa och mamma. Resten av styrkan sov. Syrran har nyss vaknat, men hon är på datorn och skriver något.

Idag ska det bli kemiplugg hade jag tänkt. Strax ska det börja, när mitt rum har blivit lite varmare, så jag kan sitta där inne utan att frysa.

Sammanfatta kemin och göra några tal kan inte sitta fel.
Då får jag gjort det ;).

Sen kanske det får bli inte psykologi, om jag får ihop det.. Har ju inte gjort något med gruppen än ivlket är lite dåligt. Hoppas på att vi kan börja ordenligt imon:)

Kramar Jossan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: