Hemma... Duschad och fräsch..


I skolan hann jag göra en massa filmkunskap. Började göra den och fick en sida, då jag tyckte jag var klar. Men när jag tyckte jag var klar kollade jag på pappret osm vi hade fått uppgiften där all information stod. Där stod det att analysen minst ska vara 2 sidor. Där sprack det för mig. Så började utveckla analysen och den blev nästan 2 sidor. Ska utveckla den lite till någon dag. Men kände mig iallafall duktig att jag nästan är klar med den:)

Mötte min pojkvän efter skolan och iv åkte hem tillsammans.
sen var det hem, fixa köket och äta något.
Nu har jag precis duschat och är otroligt varm. Så satte mig vid tv en liten stund. Ska strax platta håret och göra mig iordning. Ska nämligen till en kompis vid 6 tiden. Har inte träffat henne på jättelänge, nästan 1 år.. GALET...

Hörs kanske innan jag åker, annars när jag kommer hem eller imon.

Kramar Jossan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: